onsdag den 10. april 2019

Rosens Akkorder af Marie Alexander White

Denne anmeldelse er for forlaget Petunia.

Dette er min første boganmeldelse.


Rosens Akkorder af Marie Alexander White behandler en masse emner i denne bog. 
Seksualitet, homofobi, mobning, gruppepres og en dominerende far. Og det gør hun rigtig godt.

Bogen handler om Agathe, også kaldet A eller store A, der kæmper med sin seksualitet. Hun er blevet taget i at kysse med en pige af hendes far. Og det blev ikke taget godt i mod. Faderen mener hun er unaturlig og at det kun er en fase.

A kæmper også med et lavt selvværd og panikanfald. Hendes storebror Marcus er hendes redning når panikanfaldende kommer.

Gennem hele sin barndom har hun haft en plageånd i Cecilie, der har gjort mange ting der har udstillet A. Det sidste hun gør ved hende, er at lade som om hun var interesseret i hende og så bagefter stille sig op som det uskyldige offer.

Marcus havde en god veninde Kaia, der flyttede væk fra byen for 6 år siden, men hun vender tilbage og hjælper A. Kaia kommer ind i billedet lige på det rette øjeblik.

Jeg vil ikke fortælle så meget mere, da jeg så vil afsløre hele bogen. Kan kun sige læs den, den er fantastik og bogen er skrevet i et let læseligt sprog, der gør at den er nem at læse. 

Bogen udkommer fra forlaget Petunia d. 1. juni 2019

Jeg glæder mig til forsættelsen af denne serie
Og jeg vil med glæde give denne fantastiske bog 5 ud af 5 hjerter ❤️❤️❤️❤️❤️


#ya #forlagetpetunia #mariealexanderwhite #lusciniaslyrik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar