mandag den 30. marts 2020

Anbefaling af den amerikanske forfatter, Frankie Love


Jeg har aldrig været den bedste til engelsk, men endelig har jeg turde springe ud og hørt min første engelske lydbog. Og jeg vil varmt anbefale @frankielove_romance. Jeg har nu hørt to serie af hende færdig og er i gang med den trejde.

Den første serie hedder The Mountain Men´s Babies




Den anden serie hedder Los Vegas Bad Boys




Den trejde serie hedder Los Angeles Bad Boys.



Og jeg undskylder på forhånd hvis min engelske oversætning er fuld af fejl




I have never been the best at English, but finally I dared to jump out and hear my first English audiobook. And I would highly recommend @frankielove_romance. I have now heard two series of her finished and am in the process of the third.
The first series is called The Mountain Men´s Babies
The second series is called Los Vegas Bad Boys
The third series is called the Los Angeles Bad Boys.

And I apologize in advance if my English translation is full of errors

Ingen kommentarer:

Send en kommentar