mandag den 30. marts 2020

Anmeldelse: Ved dig af Kis Baadsgaard




  •  Titel: Ved dig
  •  Serie: #4
  •  Forfatter: Kis Baadsgaard   
  •  Sprog: Dansk
  • Genre: Erotisk
  • Forlag: Baadsgaard Books
  • Udgivelsesår: 2020
  • Læst: Marts 2020
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️



Om bogen:

Vi slap Josefine og Rasmus i et afgørende øjeblik.

Hele Josefines verden smuldre og Rasmus er nødsaget til at være endnu stærkere for dem begge. Han ved, han må presse hende hårdere end nogensinde, ellers vil Josefine gøre det hun altid gør, nemlig at flygte.

Men er han for barsk i sit forsøg på at få sandheden frem? Kan Josefine virkelig åbne sig helt og give sig hundred procent til Rasmus og hans verden?
Denne novelle er den sidste i Josefine og Rasmus’ fortælling.

Min vurdering:

Suuuuuk, sidste novelle i serien om Josefine og Rasmus.

I denne novelle starter vi med at se tingene fra Rasmus´ synspunkt, hvilket jeg synes er helt vildt fantastisk. Det er dejligt at høre hans tanker og komme nærmere ind på ham.
Alle ender bliver samlet i denne novelle og jeg er vild med det. Men jeg er slet ikke færdig med Josefine og Rasmus, M Å  H A V E  M E R E ❤️

Jeg vil ikke skrive så meget om hvad der sker, da det skal være op til læseren at læse dette selv. Men jeg kan godt røbe der er spænding, gråd, glæde og kærlighed.

Jeg glæder mig hver gang jeg sætter mig til at læse noget fra Kis, hun skriver fantastisk og lige ud af landevejen. Jeg glæder mig til der kommer mere fra hende ❤️

Ved dig får fem store og sexet ❤️ ud af fem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar