onsdag den 6. maj 2020

Anmeldelse: En ny chance af Alexandra Potter

Denne anmeldelse er for NB books





·         Titel: En ny chance
·         Forfatter: Alexandra Potter
·         Sprog: Dansk
·         Antal sider: 439
·         Genre: Roman
·         Originalsprog: Engelsk
·         Originaltitel: Don´t forget about me
·         Forlag: NB books
·         Oversætter: Nanna Birch
·         Udkommer på dansk: 25. maj 2020
·         Læst: Maj 2020
·         Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️


Om bogen:
Hvis din kæreste har slået op, hvad vil du så ønske? At ekskæresten forbliver single for altid? Eller måske emigrerer til en fjern, ubeboet ø? Eller endnu bedre, at du aldrig havde mødt ham! Men hvad nu, hvis dit ønske går i opfyldelse?
Tess bliver knust af kærestesorg, da Seb slår op med hende, og hun kan ikke lade være med at bebrejde sig selv. Hvis bare hun havde gjort alt anderledes. Hvis bare hun kunne rette op på alle sine fejl. Men det kan hun ikke. Det er forbi. Hun er nødt til at glemme ham. Fuld og oprørt nytårsaften ønsker hun, at hun aldrig havde mødt ham. Men da hun vågner og opdager, at hendes ønske er gået i opfyldelse, indser hun, at hun har fået endnu en chance. En chance for at gøre det hele om igen. Og at gøre det ordentligt denne gang …
Min vurdering:
Jeg har ikke læst Alexandra Potter før, så jeg var lidt spændt på hvad jeg gik ind til.

Lad mig starte med at sige at det har været en fornøjelse at læse denne bog. Jeg elsker en god romantisk bog, med et lille magisk touch.

Tess skal finde sig selv igen efter at være blevet single, og det er ikke nemt. Da hun bearbejder sig selv, men da hun får en ny chance med Seb finder hun ikke kun det hun savnede, men også det hun ikke brød sig om ved deres forhold. Hun lærer også hvor vigtigt det er både at være ærlig, men også at tro på sig selv.

Selv om denne bog er på over 400 sider er den hurtigt læst, da jeg blev fanget i det magiske spind der var lagt over den. Den er sjov, sød og fyldt med humor, hvilket altid gør en læseoplevelse mere værd og spændende.

Jeg kan varmt anbefale En ny chance og vil give den fire ❤️❤️❤️❤️ ud af fem. Det er ikke sidste gang jeg læser en bog af Alexandra Potter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar