Denne anmeldelse er for forlaget Nelumbo.

• Genre: Erotisk
  • Forlag: Nelumbo
  • Udkom: December 2019
  • Læst: December  2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

Bagsiden af bogen:

November er grå. Det river og rusker udenfor. Jaspar skal endnu engang på arbejde i New York og efterlader sin familie hjemme i Aarhus. Katrine er på barsel med deres yngste datter og synes, det hele er havregrød, joggingbukser og søvnmangel. Hun begynder at tvivle på sig selv og sit forhold til Jaspar. Kan hverdagen med tre små børn kvæle kærligheden, der engang var alt for dem? Denne jul skal vi hjem til Katrine og Jaspar i Aarhus. Vi mødte parret i Fortabt i Dig, første bog i Fortabt i Aarhus-serien af L. Sherman, men har de glemt hinanden i hverdagens travlhed? Hyg dig med to, som skal finde ind til hinanden igen. Novellen kan læses og høres uden at have læst de andre bøger i serien først, men man kan med fordel læse eller lytte til Fortabt i Dig og få Katrine og Jaspars hæsblæsende kærlighedshistorie helt fra begyndelsen. Som altid er der en spilleliste til L. Shermans bøger på Spotify. Søg på Fortabt i Jul, hvor forfatteren har samlet en lang række dejlig julemusik.Fortabt i Aarhus er forfatterens kærlighedserklæring til Aarhus. Lad historien begynde og bliv #fortabtiaarhus.

Min anmeldelse:

Endelig er vi tilbage hos Katrine og Jasper. Der er gået fem år siden vi hørte fra dem sidst. Deres familie tæller nu tre skønne piger.
Jasper er nødt til at tage til New York for at afslutte nogle forretninger og efterlader Katrine, der er ved at gå til pga søvnmangel, og for det ikke skal være løgn får den midterste pige skoldkopper og feber.
Jasper har det skidt med at efterlade det hele til Katrine alene med deres piger. Han ender en aften i byen sammen med nogle ansatte og her er der en storbarmet blondine der lægger an på Jasper, desværre bliver der taget billeder og de ender på Instagram og #jasparmorgan er igen igang. Katrine ser billederne og er helt færdig og er nu overbevist om at Jasper kommer tilbage til Danmark og fortæller han har en anden.
Jasper overrasker Katrine med en ferie syd på ned i varmen, da han kommer hjem igen og er nu Jasper fortælle hende at de skal skilles? Læs novellen og find dit svar.

En super sød og dejlig fortælling, det var rigtig rart at være tilbage hos Katrine og Jasper, de er et skønt par. Og den får en i julehumør.

Jeg kan varmt anbefale denne e-bog samt lydbogen, de er begge rigtig gode og hurtigt læst/hørt. Jeg giver fem smukke og julet ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem.