lørdag den 10. oktober 2020

Anmeldelse: Sydens forbandelse af Henriette Vesterbak

 


·                 Titel: Sydens forbandelse

·                 Forfatter: Henriette Vesterbak

·                 Sprog: Dansk

·                 Antal sider: 556

·                 Genre: New adult-roman

·                 Forlag: Twenty-One

·                 Udkom på dansk: 2020

·                 Læst: Oktober 2020

·                 Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

 

Om bogen:

Hvad skal man med international succes, millioner på kontoen og at gudsbenådet musisk talent, når nætterne er søvnløse, og dagene en evig søgen efter glemsel?

Rockbandet South Banes forsanger John Monro har det hele. På overfladen. Indeni er det hele ved at krakelerer. Han drikker dagene i studiet væk, har sex med tilfældige kvinder, der accepterer hans regelsæt, og skændtes og slås med den andre bandemedlemmer.

Da danske Heidi tager til Austin, Texas, for at blive personlig assistent for bandet, bliver det også starten på en rejse for John. For hun vækker noget i ham. Hun bliver hans livline midt i kaosset. Men en hændelse fra Johns fortid truer med at indhente ham og ødelægge alt.

 

Min vurdering:

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde. Sydens forbandelse er Johns version af 14 dage i Austin, der handler om danske Heidi, der får muligheden for at komme til Austin, Texas, for at blive personlig assistent for et rockband.

John er en mand med mange problemer og en uheldig adfærd, men Heidi har en rolig måde til at få John til at falde til ro på. Men man kan nu alligevel ikke undgå at blive en lille smule forelsket i John.

Bogens cover er så smukt og fanger virkelig en med det samme, og selve historien fanger også en. Der gik ikke mange dage før jeg var igennem de 556 sider. Håber der kommer mere fra Heidi, John samt resten af bandet.

Jeg vil give mine varmeste anbefalinger med denne sexede bog og give fem ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem. Tak fordi jeg fik muligheden for at anmelde denne skønne bog.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar