mandag den 7. december 2020

Anmeldelse: Den pige jeg var af Ginger Scott

 



·                     Titel: Den pige jeg var

·                     Serie: #3

·                     Forfatter: Ginger Scott

·                     Sprog: Dansk

·                     Antal sider: 380

·                     Originalsprog: Engelsk

·                     Originaltitel: The Girl I Was Before

·                     Genre: Roman

·                     Forlag: Palatium books

·                     Oversætter: Mette Wigh Tvermoes

·                     Udgivelsesår på dansk: 2020

·                     Læst: november 2020

·                     Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

 

 

Om bogen:

I morgen vil hun vende tilbage til at være pigen i en hjemmelavet film, der er optaget og delt på nettet mod hendes vilje og med en arrogant, selvcentreret ekskæreste. I aften vil hun nyde, at der faktiskfindes søde fyre. Og måske vil hun nyde, at hun er småforelsket – småforelsket i en fyr, som hun under ingen omstændigheder vil komme sammen med i virkeligheden – men alligevel småforelsket.”

 

18-årige Paige Owens har altid været egoistisk og hjerteløs og kun datet fyre, der kunne forbedre hendes position. Men hun sætter alt på spil for at hjælpe sin søster. Og da hun møder den fire år ældre Houston Orr, der er hendes diametrale modsætning og altid sætter hensynet til andre før sig selv, må Paige til at vælge, hvem hun vil være – og om hun tør lukke kærligheden ind i sit hjerte med alt, hvad det fører med sig.

 

Den pige jeg var er tredje og sidste del af McConnell-trilogien. Hver bog fokuserer på nye karakterer og kan læses uafhængigt

af hinanden.

 

Min vurdering:

Tredje og sidste bog i serien i McConnell-trilogien, den havde jeg virkelig glædet mig til, da Paige allerede i den første bog fangede min interesse.

Paige er en egoistisk og hjerteløs pige, hun tænker kun på sig selv og vil for alt i verden sidde på den høje trone og styre slagets gang, desværre oplever hun selv hvordan det er pludselig at være på den anden side, hvor folk tisker og hvisker samt peger fingre. Dette gør at Paige må flytte ud af Delta-huset og ind hos en tilfældig ung fyr, Houston, hans mor samt hans datter, men som altid opstår der noget mellem Paige og Houston, og Paige flytter fra huset. Men det viser sig dog at Paige ikke er så hjerteløs som hun giver udtryk for, samt hun har en samvittighed over det hun har gjort ved sin egen tvillingesøster. I sidste ende er det alligevel familien samt de nye venskaber der er vigtigst for Paige.

Men jo mere jeg som læser kommer ind i bogen og lære Paige at kende jo mere holder jeg af hende. Hun har lavet sine egne planer om for collage for at følge sin syge søster, Cass.

Jeg kan varmt anbefale denne serie, bog et og tre er helt klart mine favoritter. Jeg sender denne anmeldelse af sted med fem store ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem. Det er en sød og letlæselig ungdomsroman, med en masse spænding, venskaber, familie og ikke mindst kærlighed.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar