onsdag den 30. december 2020

Anmeldelse: Hjertekys af Ulika Louisa Bjerregaard

 


·         Titel: Hjertekys

·          Forfatter: Ulrika Louisa Bjerregaard

·         Serie: Hjertehistorier #2

·         Sprog: Dansk

·         Genre: YA

·         Forlag: Petunia

·         Udgivelsesår: 2020

·          Læst: 2020

·          Bedømmelse:❤️❤️❤️❤️❤️

 

Om episode 2:

Oliver er forelsket, men kæmper indvendigt med sine følelser. Han er tiltrukket af fyre, det ved han, men han har endnu ikke været sammen med en. Bjørn er alt det, han ikke er: åben om sin seksualitet og ude. Oliver holder sit crush hemmeligt, men til en gymnasiefest, får han en idé.

Dette er anden episode i #Hjertehistorier. Episoderne er fortalt fra hjertet til hjertet. Hver episode har et unikt tema, som handler om unges identitet og nysgerrighed efter, hvem de er. Historierne er fortalt gennem unge fortællere, cirka 16-18-årige, til unge læsere … og deres forældre, lærere eller andre, som er nysgerrige efter at læse mere om ungdomsliv
 

 

Min vurdering:

Oliver ved godt han er tiltrukket af fyre, men har endnu ikke været sammen med en. Han har et kæmpe crush på Bjørn og da han endelig gør noget ved det, går det ikke stille for sig. Jeg er vild med Oliver og Bjørn, kunne sagtens bruge mere tid sammen med dem.

Jeg kan varmt anbefale denne serie, den letlæselig, lærerig og tager fat i emner som selvværd, panseksualitet og venskaber. Den er virkelighedstro og velskrevet, og jeg senderden af sted med fem ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem. Glæder mig til at læse de resterende episoder i serien.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar