søndag den 30. juni 2019

Anmeldelse: Fortabt i ham af L. Sherman

Denne anmeldelse er for forlaget Nelumbo.


  • Titel: Fortabt i ham
  • Forfatter: L. Sherman
  • Serie: Fortabt i Aarhus #3
  • Sprog: Dansk
  • Genre: Erotisk
  • Forlag: Nelumbo
  • Udkom: August 2019
  • Læst: Juni  2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

Bagsiden af bogen:
Mikkel ved godt, at han er tiltrukket af sit eget køn. Han har indrømmet det over for sig selv og endelig også over for sine venner. Men det er ikke let at finde modet til at henvende sig til den lækre instruktør fra Fitnesscenteret. Hvad nu hvis han har tolket hans signaler forkert? Er Mikkel egentlig parat til at tage det sidste skridt? Med en stor styg kliché af en familie, hvor faren ikke vil se i øjnene og acceptere, at hans eneste søn er homoseksuel, og en mor, der forsøger at glatte ud, har Mikkel ikke den store opbakning hjemmefra.

Glæd jer til at møde Mikkel og rejsen mod den, han virkelig er – i selskab med verdens bedste venner, som vi har mødt i de to første bøger i serien. Vi skal heppe på Mikkel hele vejen fra den første spæde forelskelse til den totale overgivelse. Igen skal vi en tur rundt i vores elskede #Aarhus og en afstikker til det store udland. Bogen her kan læses alene, men hvis I vil lære vores venner bedre at kende, skal I læse Fortabt i Dig og Fortabt i Os, som er de to første bøger i Fortabt i Aarhus-serien.

Min anmeldelse:
Vi er tilbage i Aarhus i fortabt serien, dette er den tredje historie om vores venner i fortabt i Aarhus serien . Denne gang er det Mikkel og Jake historien handler om.

Mikkel er sprunget ud, men har endnu ikke været sammen med en fyr. Han har et crush på hans australske spinninginstruktør, Jake. Men han er usikker på om Jake er homo. Til en fest på gbar hvor han har taget vores venner fra tidligere med, møder han Jake. 
Jake kommer hen og snakker med ham. De danser og ender med at kysse ude på dansegulvet. Mikkel er klar til mere men det er Jake ikke da det går op for ham at han er jomfru i forhold til at være sammen med en fyr. Mikkel har været sammen med piger, så helt jomfru er han ikke.
Jake er i Danmark, da han midlertidigt arbejder som projektleder for et internationalt, men danskejet, entreprenørfirma. Han har været i Danmark i 2 år og efter planen skal han være her i 3. Det viser sig at det er det firma Mikkels far ejer. Så Mikkel og Jake må gå meget stille med dørene omkring deres forhold, så faderen ikke opdager det. 
Mikkels far har den plan, at Mikkel skal overtage firmaet, men eftersom han er sprunget ud mener hans far ikke at Mikkel egner sig som direktør, da han jo ikke ville kunne levere en arving.

Det ender selvfølgelig med at hans far opdager det, men hvad der efterfølgende sker vil jeg ikke fortælle, da jeg synes læserne selv skal finde ud af det.

MEN kan roligt sige at Mikkel og Jake falder med et brag for hinanden, det er sjovt at læse hvor fjantet de er med hinanden. Og der sker rigtig mange ting i denne bog, men det hele har et perfekt flow og passer sammen.

Min ærlige mening....... Jeg er VILD med denne bog, i det hele taget er jeg vild med serien og forfatteren. Hun skriver så det fanger en med det samme og når jeg lukker bogen sidder jeg med en følelse af, at jeg slet ikke er færdig med Aarhus eller vores venner.

Jeg vil til en hver tid varmt anbefale denne skønne serie og ikke mindst bogen om Mikkel og Jake.

Jeg kan uden problemer give ❤❤❤❤❤ ud af 5. 

Velskrevet, vellykket og velformede, men med en slutning jeg ikke havde forudset ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar