torsdag den 5. september 2019

Anmeldelse: Advokatens drømmefanger af Pernille Vørs

Denne anmeldelse er for forlaget Drømmefangeren.


  • Titel: Advolatens drømmefanger
  • Serie: Grænseløs #1
  • Forfatter: Pernille Vørs
  • Sprog: Dansk
  • Antal sider: 558
  • Forlag: Drømmefangeren
  • Udgivelsesår: 2016
  • Læst:  September 2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

Bagsiden af bogen:

En kvinde og en mand - begge med en dunkel fortid, som ånder dem i nakken. Jannik er en benhård advokat, der bruger kvinder, som han lyster. Victoria er en smuk, udspekuleret kvinde, som udnytter mænd for deres penge.

De har hver især levet et hårdt liv og har været tvunget ud i barsk overlevelse, som har formet dem til den mennesker, som de er i dag. De er skadet gods, og det er nyt at vise kærlighed og omsorg, og det bringer dem begge ud på en følsesnæssig rutschetur, hvor underlaget forsvinder for dem. Når der går skævt, har de hinanden, og det er skræmmende for dem at give sig helt hen. 
Dertil kommer, at de svinger i utakt. De er ikke klar på samme tid til at give sig helt hen til følelserne og hinanden.
Kan de være ærlig og røbe deres dybeste hemmeligheder for hinanden? Kan de lære at svinge i takt?
Eller vil deres fortid ødelægge enhver mulighed for en fælles fremtid?

Løgne, sex og bedrag overstrøget med en gran humor er de perfekte ingredienser til Pernille Vørs´ selvstændige spin-off fra den erotiske Dominic-triolgien.

Min anmeldelse:

Efter jeg havde læst Dominic-trilogien forelskede jeg mig i Jannik og jeg må indrømme at selvom det nu er tredje gang jeg læser Advokatens drømmefanger, er jeg lige som vil med den som første gang. Den er slet ikke til at slippe når man først går i gang med en.
Den er skrevet lige på og hårdt, men ikke på en vulgær måde. Der er sexscener med, og de er fantastik beskrevet. Der er en bog med til tider voldsomme, og barske scener, men beskrevet meget følsomt, rørende og smukt.

Selvom det er ved at være et par år siden jeg sidst læse serien, må jeg indrømme at der var noget jeg havde glemt, men også meget jeg husker og det var lige så fantastisk at læse denne gang som første. Jeg bliver lige rørt hver gang over begge deres fortid.

Jannik og Victoria/Isidora klæder hinanden og det er svært for dem begge at acceptere hinanden løgne og fortid, og lige som man tror at nu får de hinanden, så sker der noget nyt der skiller dem ad. 

Jeg vil varmt anbefale Pernille Vørs´ bøger. Og jeg skal nu i gang med Advokatens Mairoetdukke, der også vil ende ud i en anmeldelse her på siden.

Den er skrevet i et let læseligt sprog.
Jeg giver Advokatens drømmefanger 5 ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af 5 ❤️ . 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar