mandag den 2. september 2019

En lille teaser


En lille teaser fra DU Var Min af L. Sherman.

Dette er én af mine yndlingsscener.

”Ja, jeg dansede med ham. Er der noget i vejen med det?” Jeg anede ikke, hvor han ville hen. Efter vi havde sat os ved bordet igen, havde både Victor og jeg haft tid til at hyggesnakke og danse. Aftenens forpligtelser var ovre og ligeså programmet. Først havde han danset med sin kone et par gange, dernæst Helle og til sidst havde han budt mig op til Shakin’ Stevens You Drive Me Crazy. Han var en god danser, sikkert og erfarent havde han ført mig, og med lukkede øjne havde jeg ladet ham. Musikken havde været alt for passende, fordi han drev mig til vanvid, og jeg kunne ikke kontrollere mine følelser.

Og nu kan jeg ikke høre Shakin’ Stevens You Drive Me Crazy, uden at tænke på vores hovedpersoner.

Glæd jer til den udkommer, den er intet mindre end fantastisk.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar