søndag den 8. september 2019

Anmeldelse: Advokatens marionetdukke af Pernille Vørs

Denne anmeldelse er for forlaget Drømmefangeren.



  • Titel: Advokatens marionetdukke
  • Serie: Grænseløs #2
  • Forfatter: Pernille Vørs
  • Sprog: Dansk
  • Antal sider: 499
  • Forlag: Drømmefangeren
  • Udgivelsesår: 2017
  • Læst:  September 2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

Bagsiden af bogen:

Kan tiden hele alle sår eller kan man lade vente for længe på sig? Selvom Isodora har formået at fortsætte sit liv uden at se sig tilbage, drager Jannik hende med lethed til sig ved deres første møde. Da endelig han er klar, trække han i de rigtige tråde og får Isodora til at stoppe op og mærke efter. Har hele hendes forstilling om at starte forfra været en illusion eller er hun blot en eftergivende marionetdukke i Janniks varetægt?

I dette afsluttende bind om den benhårde advokat Jannik Rusetto følger vi historien til døre med grænseoverskridende, nytænkende og pirrende magtkamp og forførelse. Tillid, magt og løgne tvinger læseren til at læse - nonstop - til den sidste side. Advokatens marionetdukke er andet og afsluttende bind i spin-off bøgerne i Dominic-trilogien. Første bind Advokatens drømmerfanger pilede direkte til tops på Mofibos liste over mest læste e-bøger, og læserne efterspurgte en fortsættelse i sådan en grad, at udgivelsen blev fremskudt adskillige måneder. Faktum er, at Pernille Kim Vørs´ bøger er et must-read. Bogen er en del af Grænseløs-serien.


Min anmeldelse:

Endnu en gang bliver vi trukket ind i Janniks kamp om hans kærlighed til Isidora. Vi forlader parret, hvor Jannik lige er gået fra hende i Advokatens drømmefanger. Nu er vi tilbage og der er gået nogle måneder. Isidora er så småt ved at finde sig selv i en ny hver dag med sønnen, jobbet og en ny kæreste, senere forlovede.

Jannik giver ikke op, og da han ved en tilfældighed overværer frieriet mellem Isidora og hendes kæreste, Henrik, sætter Jannik alle sejl ind for at vinde hende tilbage.
Bogen er fyldt med erotiske undertoner, trusler, magt, vold, drama og spænding. Igen blev jeg fanget fra starten og meget af tiden forgik på kanten af stolen. Og igen kunne jeg ikke lægge bogen fra mig. Selvom den er læst før var den lige så god og spændende, som de andre gange.

Jeg troede serien stoppede her, men der er en treer og den glæder jeg mig til at læse, selvom jeg også frygter det efter at have læst epilogen i Advokatens marionetdukke.

Og bogens hovedpersoner er lige så spændende som første gang jeg læste disse bøger. Jeg er vild med stærke alpha hanner, der udad til er store og stærke, men inden i, er de bløde og ikke bange for at vise følelser. Og sådan er Jannik. 

Jeg kan varmt anbefale Pernille Kim Vørs´ bøger, hun fanger en med det samme.

Herfra gives fem ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem ❤️ til Advokatens marionetdukke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar