fredag den 27. september 2019

Anmeldelse: Medusa - monster af Nicole Boyle Rødtnes

Denne anmeldelse er for forlaget Alvilda


  • Titel: Medusa monster
  • Forfatter: Nicole Boyle Rødtnes
  • Serie: Medusa #1
  • Sprog: Dansk
  • Antal sider: 101
  • Genre: Børnebog
  • Forlag: Alvilda
  • Udkom: 2018
  • Læst:  September 2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

Bagsiden af bog:

De mange slangehoveder rammer mig. Det føles som små hårde tap efterfulgt af en svien, da tænderne trænger gemmen mit tøj og min hud.
"Hjæ..." Jeg når ikke at sige mere. Min tunge bliver følelsesløs. Hjertet hamrer i brystet på mig. Det snurrer i mine fingre. Så begynder det at sortne for mine øjne.

Ved et mystisk uheld i zoologisk have bliver Siri og hende lillesøster Lia begge angrebet af flere giftslanger. Efter at have ligget i koma i et halvt år vågner Siri til en helt ny virkelighed: Hendes hår er væk, hendes lillesøster er stadig i koma, og hvad værre er... Der vokser slanger frem i hendes hovedbund.


Livas anmeldelse:

Dette er min datters første anmelde hvor hun selv anmelder, jeg har hjulpet hende med at læse bogen, da hun er ordblind.

Bogen handler om en pige, Siri, der bliver bidt af mange slanger, da hun er i zoologisk have sammen med sin søster, Lia.
De bliver indlagt, og da Siri vågner er der gået et halvt år, og hendes søster ligger stadig i koma. De har en storebror Xander, han bestemmer over dem da deres forældre er døde.
Siri opdager en aften at der også er en abemand.
En aften angriber abemanden lægen og Siri redder ham.

Liva synes det er en rigtig god bog og hun vil meget gerne læse og anmelde den næste i serien.
Hun vil anbefale bogen til sine veninder.
Liva giver fem ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem

Tak til Alvilda for dette anmeldereksemplar 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar