lørdag den 22. august 2020

Anmeldelse: Håbet i mørket af Kis Baadsgaard

 


·                           Titel: Håbet i mørket

·                           Serie: #2 i Mama McGees drenge

·                           Forfatter: Kis Baadsgaard   

·                           Sprog: Dansk

·                           Genre: Erotisk

·                           Forlag: Baadsgaard Books

·                           Udgivelsesår: 2020

·                           Læst: 2020

·                           Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

 

Om bogen:

Skæbnens gudinde har ikke været mild ved Adam. Først bliver hans forældre dræbt i en frygtelig ulykke, og så forlader kæresten gennem seks år ham på et fatalt tidspunkt.

Adams livsgnist er forplumret af mørke skygger fra fortiden og dystre mareridt. Han har over årene trukket sig fra sine venner og vil helst være i sit eget selskab.

 

Et møde under trappen i hans opgang vender op og ned på hele hans tilværelse og livssyn, men tør han håbe

 

Min vurdering:

Håbet i mørket, en bog jeg længe har ventet på. Første gang jeg læste om Mama McGees drenge faldt jeg pladask for Adam også kaldet Bear og med denne historie er min forelskelse ikke blevet mindre, tværtimod. Jeg er VILD med ham. Han har været udsendt i Afghanistan og har oplevet nogle ting der fører til PTSD.

Første gang han møder Maggie, en hjemløs pige, kan han ikke lade være med at holde øje med hende, og da hun tilfældigt en nat søger ly i hans trappeopgang, støder han ind i hende og tilbyder hende husly. Sød musik opstår og resten er historie, som man siger.

Maggie er en skøn pige, der er blevet holdt nede af sin far, hvilket er så tydeligt i den måde hun er på til at begynde med. Men til trods for denne behandling hun har fået, er hun den mest elskelige person og jeg er vild med hende. Hun er så nysgerrig på livet og er ikke bange for at spørge ind til ting selv om hun bliver allerhelvedes flov og rød i ansigtet, hvilket også er en del af hendes charme. Jeg elsker den måde hun kaster sig over Ask på, og man er slet ikke i tvivl om hans kærlighed til hende samt det er meget tydeligt at han ser hende som en søster, selvom han ikke kan lade være med at drille Adam.

Adam og Maggie er et fantastisk par der virkelig klæder hinanden, deres historie kunne der sagtens kommer to til tre bøger mere ud af. Dem er jeg langt fra færdig med, min forfatter Kis Baadsgaard er enig med mig?

Denne historie er så fantastisk skrevet at jeg mangler ord. Den rammer virkelig lige i hjertet, både Adams og Maggies fortid gør ondt. Jeg kunne sagtens skrive en masse, men det ville ødelægge historien. DOG vil jeg fortælle, at når Maggies fortid, bogstavelig talt banker på, oplever vi virkelig sammenholdet mellem Adam, Ask, Daniel og Tristian. Disse fire drenge har et specielt bånd og det bliver mere og mere tydeligt.

Jeg kan varmt anbefale Håbet i mørket og sender fem lækre ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem af sted. Håber andre falder for dem lige som meget som jeg gjorde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar