fredag den 21. august 2020

Anmeldelse: Mørk fortid af Kis Baadsgaard

 


·                           Titel: Mørk fortid

·                           Serie: #1 i Mama McGees drenge

·                           Forfatter: Kis Baadsgaard   

·                           Sprog: Dansk

·                           Genre: Erotisk

·                           Forlag: Baadsgaard Books

·                           Udgivelsesår: 2020

·                           Læst: 2020

·                           Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

 

Om bogen:

Daniel Owen McGee har alt, hvad en mand midt i tyverne har brug for. Dejlig mor, venner og et hus, der bliver skønt, når han bliver færdig med at renovere det. Hvad mere kan han forlange af livet?

En dag støder han ind i en blond isprinsesse, der giver hans tålmodighed kamp til stregen.

 Skæbnen sætter de to sammen og Daniel kan ikke stoppe sig selv i at være den rare mand, hans mor har opdraget ham til at være.

 

Min vurdering:

Mørk fortid er en genudgivelse, men under nyt forlag og med mere lækkerhed. Daniels historie er virkelig gennemgået og hvert et ord er vendt og drejet, så han nu står endnu mere lækker end før.

Daniel er en hårdt arbejdende håndværker, og samtidig med fuldtids jobbet renoverer han sit eget hus, med stor hjælp fra hans gode og nære venner, Adam, Ask og Tristian.

Ved en tilfældighed møder han Victoria hjemme ved hans egen mor. Og gnister flyver omkring dem med det samme.

Daniel er vild med Victoria med det samme, men hun har andre planer, men langsomt tør hun op og ja kærligheden blomstre mellem dem.

Victoria har ikke haft den bedste opvækst, moderen svigtede hende og faderen valgte at sende til over til farbroderen i England, hvilket ikke var en drøm.

Jeg er vild med Victoria for hun siger tingene lige ud og jo mere hun skælder Daniel ud, jo mere skeløjet og forelsket bliver han. Og han vil ikke slippe hende, lige meget hvad. Han går endda så langt at han får vennerne til at køre byen tynd, da hun vælger at gå under jorden, hvorfor kan du læse dig frem til i bogen.

 Jeg kan varmt anbefale denne fanatiske og lækre skønhed. Jeg giver fem ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem og glæder mig allerede til næste bog i serien, der handler om Adam, hvem jeg forelsket mig i aller første gang jeg læste Mørk fortid.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar