fredag den 3. maj 2019

Anmeldelse af Indtil November

Denne anmeldelse er for Palatium Books.




  • Titel: Indtil November
  • Serie: Indtil #1
  • Forfatter: Aurora Rose Reynolds
  • Sprog: Dansk
  • Antal sider: 251
  • Originalsprog: Engelsk
  • Originaltitel: Until November
  • Genre: New Adult Romance
  • Forlag: Palatium books
  • Oversætter: Maria Bech
  • Udkom: 2018
  • Læst:  2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️


Bagsiden af bogen:

Storbypigen November flygter fra New York og nogle rigtig dårlige oplevelser. Hendes far bor i Tennessee, og November glæder sig til at lære ham bedre at kende og mærke trygheden i den lille by. Men det er, som om Novembers problemer følger efter hende.

November begynder at arbejde for sin far i hans stripklub, hvor hun tager sig af regnskaberne. Hun får kun lov til at komme forbi i klubbens åbningstid en enkelt gang, og lige den dag løber hun ind i Asher Mayson. Han er den perfekte mand. Altså lige indtil han åbner munden. Ham skal November slet ikke have noget med at gøre! Men det er bare synd for hende, for skæbnen har andre planer.

Asher Mayson har aldrig haft problemer med kvinder. Men da han møder November, ændrer det sig. Pludselig kan han kun tænke på, hvordan han han gøre November til sin og sørge for hendes sikkerhed.

Advarsel! Bogen indenholder sexscener og en stræk alfahan.

Min anmeldelse:

Jeg elsker bøger med stærke alfahanner der ender med at falde fuldstændig for en kvinde. Og det må man sige Asher Mayson gør. Ikke lige med det samme, da han først tror November er kæreste med Store Mike, som hendes far kaldes. Men da det går op for ham at hun er hans datter er han fortabt. Han holder sig ikke tilbage og gør tingene på hans måde, hvilket han mener er den rigtige.

November bor i en lejlighed i kælderen under hendes fars hus. Hun har egen indgang og der begynder at ske nogle ubehagelige ting i Novembers lejlighed og Asher er der med det samme og beskytter hende og flytter hende ind hos sig sammen med hendes hund, Bæst. Der reddede hende liv i New York.
Jeg kan godt lide November, ud af til virker hun som en stærk person, men hun er faktisk en følsom pige med en trist opvækst hos hendes mor.
Jeg mangler dog noget mere beskrive om hende og hendes fars forhold, November er først lige kommet ind i hendes fars liv, men det er som om de har kendt hinanden altid.

Jeg kunne sagtens skrive meget mere, men så kommer jeg til at røbe for meget. Så læs den hvis du vil vide hvad der ellers sker og hvordan historien ender.

Jeg kan varmt anbefale denne bog, der er nummer 1 i en serie. Næste bog hedder Indtil Tervor og den vil jeg også anmelde. Indtil November er skrevet i et let læseligt sprog, der gør at jeg ihvertfald nærmest slugte den. Jeg havde meget svært ved at lægge den fra mig.. Læste den på en dag.

Aorora Rose Reynolds:
New York Times, USA Today & Wall Street Journal Bestseller
Aurora er en rigtig navy brat. Hendes mand arbejder i USA Navy, og sammen med ham har hun boet over næsten hele USA - for tiden bor de sammen i Tennessee. Hun er gift med en alpha-mand, der elsker hendes så meget som mændene i hendes bøger elsker deres kvinder. Han giver hende alt den inspiration hun har brug for.

Når Aurora ikke skriver, så læser hun, eller går i biografen med sin mand. Ind imellem tager de på en weekendtur ud i det blå, eller hænger ud sammen med familien og vennerne: Hun holder af hverdagen og beundrer dens skønhed.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar