tirsdag den 12. november 2019

Anmeldelse: Under dig af Kis Baadsgaard


Denne anmeldelse er for forfatter Kis Baadsgaard


  • Titel: Under dig
  • Serie: #1
  • Forfatter: Kis Baadsgaard   
  • Sprog: Dansk
  • Genre: Erotisk
  • Udgivelsesår: November 2019
  • Læst: Oktober 2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

Bagsiden af novellen:

Josefine har fået nok af mænd og tager sit liv op til revision. Hun har brug for en ny start. Derfor siger hun sit job op og begynder på en videregående uddannelse.

Asger og Emma, Josefines bedste venner, holder fest, hvor hun møder den karismatiske Rasmus, som hun er tiltrukket af, men frygten for at blive såret igen, får hende til at trække følehornene til sig.

Skæbnen vil dog noget andet.
De mødes igen og trods hun har paraderne oppe, er det umuligt at modstå ham. Men er begæret overhovedet gengældt?

Under dig er den første af fire erotiske noveller om Josefine og Rasmus.



Min anmeldelse:

Endelig kom der nyt fra Kis Baadsgaard og det er intet mindre end fantastisk.
Hold nu op en lækker novelle, der er virkelig kræset for karaktererne og historien.

“Du er sgu så omklamrende, at jeg er ved at brække mig. Du er så ynkelig, at du minder om en viljeløs dukke. Du er både dum og grim. Du gør det svært for mig ikke at smække dig én.”

Sådan begynder novellen om Josefine, og jeg må indrømme, at jeg fik helt ondt i maven første gang jeg læste disse ord, men det gjorde også at jeg var nødt til at fortsætte for at se hvad det pokker handlede om. Og ja, Josefine er bare ikke heldig i hendes forhold. Hun udtaler selv på et tidspunkt at hun er en dørmåtte, men nej, hun er bare uheldig i forhold til de mænd hun møder.

Ved et middagsselskab hendes bedste veninde og kæreste holder, møder hun Rasmus første gang og hun får en følelse gennem hele kroppen og hun kan næsten ikke koncentrere sig om at spise, da det selvfølgelig ender med at hun kommer til at sidde ved siden af ham.

Man fornemmer med det samme Rasmus også er tiltrukket af Josefine, men noget holder ham tilbage? Men hvad? Det håber jeg vi en dag får at vide, for han er den fødte gentleman… Lige ind til de har været i seng sammen.

Jeg elsker den måde helt novellen er bygget op på. Lige som man tror at Rasmus endelig overgiver sig, forsvinder han. Og hele vejen igennem kan jeg som læser tydelig mærke Josefines følelser. Og jeg føler virkelig med hende.
MEN jeg kan stadig ikke lide slutningen og så alligevel for den efterlader mig med en fantastisk cliffhanger.

Jeg kan varmt anbefale denne novelle fra Kis og kan uden tvivl give fem sexet  ud af fem. Jeg ser allerede frem til den næste i serien udkommer og det kan kun ske tjept Kis 😉 Jeg vil have mere af Josefine og Rasmus.



·      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar