tirsdag den 26. november 2019

Anmeldelse: Spillet om Sirenen 1 af Pernille Kim Vørs

Denne anmeldelse er for forlaget Drømmefangeren.


  • Titel: Spillet om Sirenen 1
  • Serie: Dominic #1
  • Forfatter: Pernille Kim Vørs
  • Sprog: Dansk
  • Antal sider: 371
  • Forlag: Drømmefangeren
  • Udgivelsesår: 2019
  • Læst:  November 2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️


Bagsiden af bogen:

Catharina er en smuk rødtop på 24 år. Hun har netop fået arbejde på en jetsetrestaurant, hvor hun møder den eftertragtede Ian Dominic.

Ian er meget ældre end Catharina. Hans dystre og hemmelighedsfulde væsen tiltrækker hende, og meget hurtigt bliver hun fanget i hans mørke verden.

Selvom det ikke er sundt for Catharinas skrøbelige sind, indleder hun et forhold med den dominerende og stædige mand. Først som en slags selskabsdame, senere som Ians ansat og endelig som hans elskerinde.

Ian står for alt det Catharina skal holde si fra og alligevel finder hun sig selv bjergtaget af ham trods hans regler og urimelige krav.


Min anmeldelse:

Denne erotiske trilogi om Catharina og Dominic blev første gang udgivet i 2014, men efter en mindre finpudsning har Pernille udgivet den igen. Dog er Spillet om Sirenen delt op i to bøger. Det er stadig samme historie, bare lækkert pakket ind, med en ny lækker forside. 

Catharina, også kaldet Cat, bor sammen med hendes bedste veninde, Rebekka. Hun er hendes klippe og støtte. Rebekka er en partygirl og altid klar på noget fis og ballade. Rebekka har det dog meget svært ved Catharinas kæreste, Martin og hun er ikke bleg for at fortælle det gang på gang.

Jeg vil også sige at Cat og Martin slet ikke klæder hinanden og jeg er så glad for hun endelig slår op, men det er trist både det der gør at hun endelig tager sig sammen til at sige stop, men også at han ikke forstår det. Han spøger konstant i kulissen og jeg sidder som læser og venter på han skal dukke op igen.

Cat er begyndt som tjener på en jetsetrestaurent, og hun elsker det. Hun får dog besked om at hun ikke må tage VIP-området, da hun ikke er egnet til dette endnu. Men en dag bliver hun bedt om af en af gæsterne at komme over og tage imod deres bestilling. 
Hun bliver nervøs, men hendes chef, Mark forsikrer hende om at hun sagtens kan klare det. Dette bliver første møde mellem Cat og Ian Dominic, og herfra går det stærkt.
Ian Dominic kan ikke klare at Catharina bliver kaldt Cat, så han forlanger hun kalder sig Catharina, hvor i mod Cathrina ikke har svært ved at finde på forskellige navne til Ian. Hun kalder ham, Ian, Hr. Dumrian eller Chef, hvilket jeg elsker når hun kalder ham.

Dominic vælger at købe restauranten og kalder alle til nye jobsamtale- Cat er selvfølgelig den sidste og hun er spændt, da alle glad fortæller de stadig er ansat og har fået en fed bonus til at købe arbejdstøj for.
Men Dominic har andre planer. Han præsenterer hende for den oprindelig kontrakt men til sidst ligger der et tillæg til kontrakten der beder hende om at være hans selskabsdame.
Hun er først meget tøvende, men ender med at skrive. Hun kommer med til forskellige arrangementer og ved det ene møder hun Dominics bror, Jack. Og han charmerer næsten trusserne af Cat. 

Der sker selvfølgelig noget mellem Catharina og Dominic der gør at hun vælger at gå, men da hun ser ham i avisen med en ny og meget tiltalende blondine, omskriver hun kontrakten for at vinde ham tilbage.

Jeg er vild med Ian Dominic, han er hård, men man mærker tydeligt hvor interesseret han er i Catharina, selvom han gør hvad han kan for ikke at gøre noget ved den tiltrækning der er mellem dem.

Catharina, er så skøn med temperament og hun er ikke bange for at sige Dominic i mod og give ham modspil og det tænder ham, da han ikke er vant til at folk siger ham i mod. 

Rebekka, er en skøn pige, der vil gøre alt for at beskytte Catharina, så hun ikke ser sig selv i diverse aviser og nyheder.

Marin, vatnisse, frier til Catharina for derefter at, nej det vil jeg lade være med at skrive. Læs bogen :)

Jack, nej tak, ham kan jeg ikke lide. Han er falskheden selv. 

Jeg er vild med denne serie, den er fantastik og jeg er glad for den er genudgivet i ny og forbedret udgave. Og så er jeg er helt vild med forsiden, den rødhåret pige, det er Catharina.

Pernille skriver fantastisk og hvis du er til erotiske bøger, så skal du i den grad kaste dig ud i denne serie. Den er letlæselig og skrevet i et flydende sprog. 

Jeg glæder mig allerede til del to udkommer, så jeg kan komme videre i historien om Catharina og Dominic, selvom jeg har læst den før, ja så er det en af de historier man kan læse igen og igen og igen...

Jeg kan uden tvivl give Spillet om Sirenen fem smukke og sexet ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem. De er velfortjent. Alt hvad der kommer fra Pernille, er gennemtænkt, smukt skrevet og flot pakket ind med smukke forsider.
Jeg kan varmt anbefale denne bog. Den er fængende, sjov og spændende.

Mange tak for det smukke anmeldereksemplar og dejligt at møde dig igen, denne gang på bogforummet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar