fredag den 4. oktober 2019

Anmeldelse: Indtil Nico af Aorora Rose Reynolds

Denne anmeldelse er for Palatium Books.




  • Titel: Indtil Nico
  • Serie: Indtil #4
  • Forfatter: Aurora Rose Reynolds
  • Sprog: Dansk
  • Antal sider: 249
  • Originalsprog: Engelsk
  • Originaltitel: Until Lilly
  • Genre: New Adult Romance
  • Forlag: Palatium books
  • Oversætter: Camilla Engkjær Lauersen
  • Udgivelsesår: 2019
  • Læst:  Oktober 2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️



Bagsiden af bogen:

Her får du fjerde bind i fortællingen om Maysonbrøderne i Aurora Rose Reynolds´ Indtil-serie. Maysonbrøderne er virkelig lækre mænd, men der hviler også en familieforbandelse over dem. For når de først bliver foreæslet i en kvinde, bliver hun den eneste ene. Også selvomn hun ikke nødvendigvis er interesseret.

Nico Mayson har indtil nu været familiens sorte får, og for ham er kvinder noget, man bruger og smider væk. Han er tatoveret over det hele og hele sit liv er han kun blevet bedømt på sit provokerende udsende. Han har aldrig mødt en kvinde, som kan se, hvordan han i virkeligheden er bar den baske facade. Han er trådt ud af familiens byggefirma og ernærer sig som dusørjæger, der finder kriminelle over hele USA, og det tjener han gode penge på. Han har ikke tid til - eller interesse i - kvinder.

Sophie Grates er bibliotekar, forsikringsagent og lidt af en enspænder. Tidligt i sit liv har hun oplevet nogle ting, der gør hende forsigtig over for fremmede. Hun lever sit liv fra sidelinjen og har aldrig mødt en mand, som presser hende til at træde ud af det velkendte og trygge. Da Nico finder hendes telefon, er hun meget tilbageholdende med at give ham informationer om sig selv for at få den tilbage, Modvilligt fortæller hun ham, at hun har skjorte og nederdel på og brunt hår. Hun fortæller ikke om de høje hæle, hun også har på.

Med de to mødes dog og Sophie får sin telefon. De to provokerer hinanden. Nico bliver sur og det gør Sophie også. Og det er jo ikke den optimale begyndelse på en kærlighedshistorie... Men det er det nu alligevel.


Min anmeldelse:

Er det virkelig sandt når man siger kærlighed ved første blik?
Ja, i følge Nico. Han falder pladask for Sophie da han møder hende første gang. Sophie er dog noget mere tilbageholden og prøver at holde Nico på afstand, men det holder ikke længe.

Jeg var ikke på noget tidspunkt i tvivl om Nicos intentioner, det var meget tydeligt. Sophie var derimod meget usikker, men med hendes fortid kan jeg godt forstå hun holdt igen.
Hurtigt vidste jeg hvem overfaldsmanden var, men jeg må indrømme at jeg ikke havde forudset hvad der efterfølgende skete i huset, da han blev fundet, sammen med Sophie.

Jeg er i sær vild med at Nico, den store alvorlige mand med alle hans tatoveringer har en lille bitte hund, hvem har elsker over alt på jorden og forguder højt.
Jeg vil varmt anbefale denne bog, den er skrevet i et let læseligt sprog, hvilket gør at jeg slugte den på en dag.

Jeg giver fem store ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem ❤️❤️❤️❤️❤️ for denne fantastiske bog om Nico og Sophie. Jeg kunne tydelig mærke kærligheden mellem dem og det var en fantastisk læseoplevelse.

Jeg er vild med denne serie og jeg håber Palatium Books fortsætter med at oversætte serien om alle børnene i Mayson-klanen.



Aorora Rose Reynolds:

New York Times, USA Today & Wall Street Journal BestsellerAurora er en rigtig navy brat. Hendes mand arbejder i USA Navy, og sammen med ham har hun boet over næsten hele USA - for tiden bor de sammen i Tennessee. Hun er gift med en alpha-mand, der elsker hendes så meget som mændene i hendes bøger elsker deres kvinder. Han giver hende alt den inspiration hun har brug for.

Når Aurora ikke skriver, så læser hun, eller går i biografen med sin mand. Ind imellem tager de på en weekendtur ud i det blå, eller hænger ud sammen med familien og vennerne: Hun holder af hverdagen og beundrer dens skønhed.



Tak til Palatium Books for dette anmeldereksemplar 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar