torsdag den 3. oktober 2019

Anmeldelse: Min skønne Onkel Ofelia af Charlotte T. Frobenius

Denne anmeldelse er for forlaget Petunia



  • Titel: Min skønne Onkel Ofelia
  • Forfatter: Charlotte T. Frobenius
  • Sprog: Dansk
  • Genre: Børnebog
  • Forlag: Petunia
  • Udgivelsesår:  2019
  • Læst: September 2019
  • Bedømmelse: ❤️❤️❤️❤️❤️

Bagsiden af bogen:

Jeg har en onkel, og han er noget helt særligt. Han kan det hele!

Mød den finurlige Onkel Ofelia, der gør så mange mærkelige ting. Han spiller fodbold i høje hæle, går med kjole og laksko, og så har han en kæreste, der hedder Anders.
Først og fremmest er Ofelia dog verdens sejeste onkel.

En bog for de små og deres voksne, fortalt på 10 sjove vers.


Min anmeldelse:

Super sød historie fortalt i vers om Onkel Ofelia, der er skøn, skør, køn, sjov, kær, sej, sød, pæn, gæv og bedst. Om hvordan hverdagen er med en onkel der går i høje hæle og kjole. 

Den er skrevet i et let læselig sprog med nogle skønne illustrationer der passer til hvert vers.

Jeg vil gerne anbefale denne historie og giver den fem ❤️❤️❤️❤️❤️ ud af fem ❤️❤️❤️❤️❤️.


Tak til forlaget Petunia for anmeldereksemplaret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar